Kubradmr Doğum için yaptırsam makyaj yapamicaz sonuçta riskli midir acaba batma fln yaparmı cıkarma istegi alerji fln olurmu cok hos duruyor ama cesaret edemedim kullananlar fikir verebilir mi rahatsı ediyormu gözü
Gizem3410 Kubradmr ben geçen sene kullandim uzun bir süre gayet rahat ve şık şimdi doğumama bi bucuk ay kaldi kısmetse son haftamda yine taktırıcam
Pnarrr Kubradmr yaptırmayın derim geçen sene heves edip taktırdım bir hafta dayanamadım gözüme batmalar oldu kendim çıkarayim derken çoğu kirpiğim de döküldü aktardan yağ felan alıp kullandım da öyle sıklaştırdım bir daha asla taktırmam
Beyzaharun Kubradmr yazın yaptırmıştım bir ay zor durdum hiç rahat değil , uyurken falan batma yapıyor ayrıca göz makyajınıda temizlemek zorlaşıyor ben memnun kalmadım
Gizem3410 Kubradmr ilk başta oldu ama benim kirpiklerim en uzunuydu 14 mm şimdi 9 yada 10 mm taktırmayı düşünüyorum
Ilknur_degrrli1 Kubradmr canım bende hamileym 1 ay önce yaptirmistm aglaynca falan yapistiricisii yakıyor yani gözünü acamiosn oyuzfe tavsiye etmem heleki doğum zamanında duygusaliz zaten onla uhrasma
Mrspahay Kubradmr bende yakın zamanda bi güzellik merkezine gitti. Yaptırmak için ama yapmadılat hatta gebelik sürecinde bu tarz uygulamakar yaptırmayın die akıl bile verdiler uzın soluklu anlattılar 😒 işin özü daha önce yaptırdım doğumda makyaj vs olmuyacagı için düşündüm yoksa asla😒