Yenianne_ Kizlar 11+3 hamileyim kabizim ne yapsam. iyi gelir zeytinyağı icmeyi düşündüm makatima sürdüm sabah ama fayda etmedi ne yapabilirim nolur yardim edin ıkınamıyorum da korkuyorum ne yapılabilir
busrasahinn Yenianne_ bana hiç bisey fayda etmiyo kan ilacı kullanıyorsan oda yapar doktorunla konus değiştir ilacını biraz fark ediyo öyle
Damlapilatin Yenianne_ canım bu durumdan sadece su ve arkadaşların yazdığı gibi lifli meyvelerle çözüm bulabilirsin kuru beslenme çorba iç. Meyve bol su. Ve bunları normal hayatına sok hergün yemeğe çalış ki bu durum devamli tekrar etmesin.
Yldrmbytkn Kayısı,gün kurusu, elma, çubuk tarçın, bi iki tane de karanfil komposto şeklinde kaynattım ertesi gün çok rahatlamıştım tavsiye ederim.
Fesum Yenianne_ Kesin bir şey diyemiyorum ancak bir yemek zeytinyağına bir kaç damla limon sıkıp içebildiğim günler kabızlık dikkatimi çekmiyor ..Zeytinyağını sade içemiyorum 🤷🏻♀️
Bus_ak18 Yenianne_ günde 3 kere lavaboya giden ben vitamin ilacından mıdır hamilelikten mdiir kabız oldum😑 ve bu çok üzücü
Lamia65 Bus_ak18 Hamilelikte olur.Ama vitaminlerden de olur.Hamilelikte kullanılan multivitamin ilaçlarında yüksek derecede demir vardır. Demirin fazlalığı kabızlık yapar.Sabahlar ılık su iç canım.ALLAH yardımcın olsun
Bus_ak18 Lamia65 vallahi çok kötü kuzum ya şişkinlik bi yandan karın agrısı bi yandan evde folik asitimde var vitamini kessemde folik mi içsem bikaç gün acaba
Lamia65 Yenianne_ Hamilelikte kullanılan multivitamin ilaçlarında yüksek derecede demir vardır. Demirin fazlalığı kabızlık yapar.Sabahlar ılık su iç.Elma ye.
Prenses001 Bus_ak18 pırasa yemeği ve lahana sarmasıda çok iyi geliyor kabızlığa bağırsakları iyi çalıştırıyor ama ilk haftalarda oluyor işte çok kötü