Cokkk sükür pamuğuma kavuştum 40+3 olmustuk hic bi dogum belirtimiz yoktu sabhtan doktor kontrlumuz vardi açılmama baktı malesef yoktu. Sonra hemen yatışımı yaptı dogumhanede 3 saat suni sanci cektim inananın cok zor oluyor heleki ebelerde kötüyse o kadar sanciya rağmen hic bi acilmam olmadı doktorum geldi hemen sezeryana alalim dedi bnde hemen onayladım ameliyathanedeki doktr arkdaşlar anestezi uzmani hemşireler cok yardimci oldular o kadar iyilerdi ki belden uyusmam olunca 5 dk icinde kızımın sesii o ses tarifsiz bi duyguuuu resmen kizimla öpüştük koklastk dünyalar benim olmustu sanki odaya çıkardılar bizi herseyimz normal cok şükür kizim da bende cok iyyiz rabbim acısını göstermesin. ❣❤❤❤👼 tum anneler sağ salim yavrularina kavuşsun inşallah 👼