Minikfasulyem_26 Kizlar 8+3 haftalk gebeym bu haftalarda akinti normal mi. Akintisi olan var mi acaba
Deletedmom137 Minikfasulyem_26 normal canım akıntıların hep olacak rengini kokusunu takip etmen önemli
Sahil Minikfasulyem_26 bende 5+5 hamileyim doktorum kahverengi akinti olursa korkma ama adet kanamasi gibi kanaman olursa hemen beni ara demisti
Esila300920 Yeşil kokulu ve kanamalı olmadığı sürece akıntının doğuma kadar olması normal denildi bana
Sahil Minikfasulyem_26 siz bi kontrole gittiginizde doktorunuza danisin enfeksiyon filan varsa baksin. Cunku ben hamile kalmadan once enfeksiyon oldugunda o sekilde akintim oluyordu