Kızlar merhaba 38+5 haftalığım. Bugün kontrolüm vardı. Alttan muayene oldum ve kendimi çok kastım. İlk çocuğum. Normal Doğum gözüküyor. Doktor dedi ki sen böle kendini kasarsan normal Doğum nasıl yapacaksın dedi. Çatım da müsaitmiş. Normal Doğum zor mu sizce? Haftaya kadar büyük ihtimalle Doğum yaparsın dedi. 1 haftadan beri adet sancısı gibi bir agri cekiyorum. Deneriz normal Doğumu kaldiramazsan kendi rızan da olursa sezaryana alırız dedi. Herhangi bir açılma da yok şimdilik. Ne yapayım kızlar sizce. Ağrıya normalde dayanıklı değilim. O kadar zor mu sizce normal Doğum??