Ozge_28 Aslında bugün doktora gittim, ağrılar yüzünden kendi doktorumu bulamadım, mecburiyetten başka bir doktora göründüm, ilk defa devlet hastanesinde doktor konusunda şok yaşadım resmen, ağrı sızımı söylememe fırsat vermedi, ultrasona almadı, resmen aşağılamaya çalıştı bende direk verdiği tetkik kağıtlarını yırtıp kapıyı çarpıp çıktım yarın özele gidicem inşallah orda bütün derdimi anlatırım doktora