World aynı durumdaydım. İkincide iki taneye karar verdim. Ama biri tuttu. Şans artıp artmaması tamamen kişiye özel. İkiz hamilelikler zor ama biz de çocuk hasreti
çektiğimiz için herşeye katlanacak güç oluyor. Ben de ikiz istedim olmadı. Tekine de razıyız yeter ki sağlıklı olsunlar.