Lina1 benimde karnimda sertlik oluşuyordu okuduğum kadarıyla kasılma falan olabilir diyordu. Doktor bakalım bi sancı falan var mı dedi. Ama çok şükür birşey çıkmadı sertleşme dediğin bebeğin büyümesinden dolayı senin hissettiğindr dedi. Ayrıca bana da 2 hafta sonra gelmemi söyledi.