Selam kızlar 27. Haftaya girdik bugün. Geceleri bacaklarım sızlıyor o sızıya uyanıyorum. Magnezyum hapı kullanıyorum ama son 2 haftadır şu sızlamaya bi çözüm bulamadım. Yataktan aşağı sarkıtıyorum ayağımı düzelir gibi oluyor öyle uykuya dalıyorum tekrar. Sizde de oluyor mu nasıl çözüm buluyorsunuz?