Aybarss Merhaba kızlar, çatlatma iğnesinin 11. Günü bugün sizce gebelik olsa kanda cıkar mı yoksa adet geçmesini beklemeli miyim ? (Pko var)
Islim123 Aybarss canım genelde iğne etkisi 12. Gun geçmiş oluyor. Kiminin 10 günde geçiyor tabi. Sen idrar yap pozitif çıkarsa kanda iki fun sonra gebelik testini tekrar edebilirsin
Gizemmmmmmkync Aybarss Aybarss benim de öyle canım 11. Günüm yarın 12 oluyor. Ama ben yapmıyorum çünkü adet olacak gibi göğüslerim sancılanıyor. Bekleyeceğim bende sen pko var
Aybarss Gizemmmmmmkync bende aynı pkoluyum canım bende de aksine hiç belirti yok geçen ay göğüslerim şişti ağrıyordu kasıklarım felan ama bu ay tık yok daha 🤷🏻♀️
Gizemmmmmmkync Aybarss vardır o zaman canım herhalde ben adet olacağım hissediyorum. Sen yarın test yap bence :)
Aybarss Gizemmmmmmkync belli olmaz ki kuzum belkide o sendeki ağrılar da bebiştendir inşallahhh 🙏🏼 En iyisi adet gününü beklemek 🌸
Gizemmmmmmkync Aybarss yok ya hep aşılamadan sonra böyle oldum tutmadı. Bundada böyle olunca ümidim kalmadı
Aybarss Gizemmmmmmkync hayırlısı olsun balım Allah kimseyi evlatsız bırakmasın tez zamanda nasip etsin bizlerede inşallah 🙏🏼🙏🏼