Merve-1 Merhabalar 37+2 haftalığım geceden beri sancılarım gelip gidiyor süreleri düzensiz 5 dk da olduğu da oluyor yarım saatte olduğu da normal mi sizce sizde sancı durumları nasıl agrınız varmı benim bacaklarıma kadar uyuşuyor😳
bdryyldz35 Merve-1 Canım bende 37+4 üm benimde ağrılarım oluyor yalancı sancılarmış nst çekildim de doktor öyle söyledi seninde öyle olabilir çok endişeleniyorsan doktoruna danışabilirsin
Seymk Merve-1 2 saattir bende de belden giren ağrı var duşa girdim rahatladı sandım ama tekrar başladı. Bebiş de arada kasılıyo. Ama düzenli değil gibi takip ediyorum şimdilik. Bugün yormuş olabilirim kendimi belki o yüzdendir. Yavaştan hazırlıyo gibi hissediyorum ama bakalım ne kadar duracak.
Ftszgn Merve-1 37+3 um zerre sancim yok 🤦🏼♀️ simdi nst den çıktım yine yok,ayyyy kucağınıza almissiniz rabbim saglik sihhat versin gozunuz aydın
Merve-1 Sancılar gerçekmiş Kızlar dün gece doğum yaptım hastaneye gittiğimde 5 cm açılmam vardı kızımı aldım kucağıma sabırsız erken geldi ☺️
Zeynep3549 Merve-1 Bnmde düzenli düzensiz sancılarım oluyor belde sürekli ağrı var 37 hastalığım darısı başıma inşallah
Pamukgelim Merve-1 ay maşallah, ya ben bişey soracam, herkes sancı sıklığından bahsediyor, 10 dakikada 1, 5 dakikada 1 gibi... Peki sancı geliypr ya sancı nekada r sürüyor, yani doğum sancısını siz kaç dakika çektikten sorna sancı arası oluşuyor
Nrslbkc @Merve-1 gözün Aydın canım🥰🤗 ne güzel erkenden kavuştunuz. Bende 37+1im ara ara sancılarım oluyo ama nst de gözükmüyo malesef. 7 gün sonra planlı sezeryanım var artık gelsin istiyorum