Fatmaa01 Kızlaz 37+3 deyim bugüne kadar serviks kapalı ve 4 cm di dün doktorda 3 cm ve kapalı diye bişi demedi sizde doğumla ilgili bi belirti mi. Doktorum gıcık bişi olduğu için soramadım ona 😊