Nuriay Kızlar genetik testden başka ne test yaptirdiniz ? Herkes genetik diyo onu biliyorum ama ben baska ne yaptirdiniz siz ? Merak ediyorum virus testi yaptirdinizmi ? Yaptirdiysaniz birşey çıktımı ??
Emsl_kn Nuriay ben 4 düşük yaşadım sadece genetik yaptırdım onda da her şey temiz çıktı ama doktorum yinede hamile kaldığında iğneye başlıyacağız dedi. Şimdi 5. Hamileliğim şükür 11+3 olduk ve her gün iğne vuruluyorum. Sen iğneyi bir dene çünkü çoğu kadında işe yarıyor.
hava123 Nuriay rahim filmi cekındınız mi , rahim sekıl bozukluklarıda sebep oluyormuş , bende uc dusuk yasadın yarın rahim filmi cekılecek 🤲🏼
Erez Nuriay Canim ben 2 kez ölü düşük 2 kez kimyasal yasadim. Genetik test kan pihtilasmasi testlerini yaptirdim. Bir de kurtajdan dolayi sanirim rahmim biraz zedelenmiş bunun icin progestan kullanip rahmimi inceltip kalinlastiracaktik ki bebisler tutunabilsin. O ilk kullandigim ay hamile kaldim ve detayli kan testleri yapildi pihtilasma sebebi ile igne kullaniyorum. Bir de doktorum belki 2 kez ust üste sagliksiz bebek denk gelmisde olabilir demişti.
Nuriay hava123 yok duşuk olarak yasamadim rahmim iyi 3 4 aylik bebek buyudu ayri sorundan dolayi kayb etmis kurtaj olmustum yani duşuk olarak yaşmadim kayiplara duşuk olarak nitelendiriyolar ya o yuzden dusuk olarak yazdim
Emsl_kn Papatyam2017 cinsiyet daha belli değil maalesef. Yurtdışında yaşıyorum ve burada doktorlar hemen söylemiyorlar.
Melisbol Nuriay rahim agzi yetmezliginiz olablrmi serklaj dikisi gerekebilr bir dahaki hamileliklerinZde. Onceki kayiplariniz 3-4 ayliksa
Nuriay hava123 Amin canim simdi kurtajimin 41 42 ci gunu ci gunu ama adet olmadim henuz yada hamile degilim gebelik testi yaptim 4 5 gun once idrarda cikmadı bişi hem bir belirtimde yokki hiç belirtim yok gebe kalinca benim özur dilerim göğsüm şişerdi ama yok yani bişey ayni adet de olmuyorum acaba ola bilirmi gebelik ki ?
hava123 Nuriay canım su an adetim gecıkmesi normal kürtaj sonrası , elbet gebelıkte olabilir ins hayırlısı ıse oyledir ama kürtajdan sonra adet biraz gec olabiliyo benım oyle olmustu
mervealis63 Nuriay cnm mutlka kontrole git bnde bugun yarn derken kurtjdan snra 53 gun gcti adet olmadim snra gittim kist olusmustu ilac kullndgm adet oldm temizlendim ve ilk ay hamile kldim 😊 ins. Kalp atisini bu sefer duymak nasip olur 🤲
Nuriay Erez anladim yarin testlerimi yaptiricam pihtilasma varmi yokmu diye birde kizlar kurtajin 41 42 ci gunu ama hala adet olmadım ya test yapmişdim idrarda gebe de degilim ki bir belirtimde yok acaba gebelik olmuş ola bilirmi ki ya 🤔 yarin pihtilaşmayla beraber beta hcg de vericem doktorum gebe olmadigindan emin olmam gerek cunki tedavi icin ilaç yazicak
Nuriay hava123 evet canim gec ola bilecegini biliyorum ama ilk kurtajimda 38 ci gun adet olmuşdum şimdi 2 ci olmadim diye uzuluyorum 😞
Nuriay hava123 yarin beta vericem bakalim eger bisiy çikmazsa hayit kullanırdım hem adetim sokulurdu hem hormonlarimi dengelerdi
GulcanYvz Nuriay 5 kayıp yaşamış biri olarak yaptırdıklarımız kromozom analizi eşimle bana eşime sperm testi,sperm DNA testi, bana pıhtılaşma testi ve bağışıklık testi ,rahim filmi çekimi hepsini yaptırdık canım bunları öneririm hepsini yaptır bence