Hanımlar 16+5 günlük hamileyim ama 2 gündür çok fazla ağrım var dün araba bozulduğu için hastaneye motorla gitmek zorunda kaldık geldiğimde kasık ağrım başladı ve dünden beri sanki karnımın alt bölgesine ve kasıklarıma bıçak sağlanıyormuş gibi hissediyorum 😔 sizce bebeğimde birşey varmıdır