18+3 üm.geceden beri gaz sancım var karnımın altında genellikle sağa doğru krampa benzer ve Bi o kadar da gergin. hareket etmediğim sürece sıkıntı yok en küçük hareketimde sancı beni mahvediyor. Klasik soğuk algınlığıdır dedim ama geçmedi bu sıkıntıyla karşılaşan var mı 😑