Fatma_24- Hanımlar ,, keseleri gördünüz mü ,, kontrolleriniz nasıl gidiyor , ne kadar sıklıkta gidiyorsunuz doktorunuza ?
Tuqceee33 Fatma_24- Rabbim acı yaşatmasın sizlere bağışlasın 8 haftalık gebeliğim dün sonlandı kalp atışı olmadığı için😔 sizler gibi çok heyecanlıydım 5 haftalıktı keseyi gördüğümde ama nasip değilmiş, Rabbim sağlıklı gebelik geçirmek nasip etsin🌸
Beklenenminik Tuqceee33 benimde bir önceki hamileliğimde keseyi görmüştük 9. Haftaya kadar bekledik ne bebek ne kalp atışı duyabildik kürtajla sonlandırıldı. Kendinizi suçlamayın sağlıklı değildi demekki nasip olmadı. Bu seferkinde de çok korkuyorum😞
Tuqceee33 Bus_ak18 kendimi hiç bu kadar suçlu ve kötü hissetmemiştim😔 çok zor 2 gündür durup durup ağlıyorum kendime engel olamıyorum Rabbim kimseye yaşatmasın😔😔😔
Bus_ak18 Tuqceee33 neden suçlu olasınki. Rabbim sana evlat nasip etti sonrada sağlıklı olmadıgına karar verdi ve gebeliğin sonlandı. İmtihandan geçiyosun isyan etme. Rabbim merhametlilerin en merhametlisi 🤲
L_yla123 Bndede öyle olmuştu2.5 aylık bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum 2 ayda kendime zor gelmiştim ne zamn bahsi geçtiğinde hemen gözüm dolar ağlardım istersen bi hava değişikliyi yap annem bana uzak olduğu için oraya gittim biraz rahatladım aradan 1.5 sene geçti şimdi 6 haftalık hamileyim ne kadar hamilelik güzel desemde yine bişey olacak diye çok korkuyorum ama dua kadar güçlü birşey yoktur herşeye şükürler olsun rabbim şifa versin sizede çok geçmiş olsun
Fatma_24- Benimde bi düşüğüm var 😔 yarın kontrolüm var çok korkuyorum kalbim ağZım da atıyor sanki Rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah hiç birimize sağlıkla dünyaya gelirler inşallah 🤲🏻
Fatma_24- Bebeğin kalbinin durmasının bi sebebi var mı böyle vakayı Bora’da çok okudum çok fazla oluyor , ben de çok tedirginim