Arkadaşlar aranızda bel ağrısı çeken var mı 17 haftalık hamileyim dayanılmayacak durumda değil yani ağrısı çok şiddetli değil aslında ama hani iki büklüm geziyorum diyebilirim bugün başladı bu bel ağrısı ve rutin işlerimi bile yapamıyor durumdayım şu anda bu ağrısı çeken var mı cumartesi günü doktor kontrolüm var onun dışında bir sıkıntım yok ama korkutmaya başladı beni