Keşke doktorunuza cevap olarak buraya yazdıklarınızı söyleyecek cesaretiniz olsaydı birincisi ilk doktorunuzun olumsuz konuşmalarından rahatsız olduğunuzu ikincisi diğer doktorun teşhisini duyunca bu son doktorun alalım demesini söyleseydiniz sizin yerinizde olsam ikisinede gitmem başka doktora giderim ve daha önce söylenen hiçbirşeyi söylemem yeni doktora sadece muayenede sorarım suyu vs iyimi bir sorun varmı diye sorun