2 gündür çok hastayım boğaz ağrısı burun tıkanıklığı ve kuru öksürük. Öksürürken karnım ve kaburgalarım ağrıyo. Dün gecede sabaha kadar stma tuttu üşümekten titremekten uyuyamadım. Şimdi yine aynı. Doktora gttim antibiyotik verdi. Stma için çaresi olan varmı. 25 haftalık hamileyim korkuyorum stma girdikce karnım kasılıyor