Slm 15 haftalık erkek dedi özeldeki Dr bu haftada devlet hastanesinde randevum vardı 18 +1 oldu oda kesin erkek dedi çok şükür rabbime bir kızım vardı 4, 5 yaşında eşim ismail istiyor babaSının ismini tabi onu kırmıcam çünkü kayınpederimi çok seviyorum ismailin yanında yakışan güzel bir isim arıyorum🤗🤗