Arkadaslar merhaba hepinize. Blogda yazmistim carsamba suni verilecek dua edin diye. Yeni yeni topladim kendimi yaziyorum.carsamba sabah 9 da hastaneye gectik. Doktor geldi once cati muayenesi icin ama ben o catali gorunce korkmaya basladim. Allahim nasil canim acidi nasil bağırdım anlatamam. Korkutmak icin söylemiyorum arkadaslar ben birazda kendimi cok kasmistim. Sonra yukariya cikarttilar beni kucuk bir hap verdiler o kasilmayi baslatacakmis. Sonra bide serum bagladilar ve beklemeye basladik. 2 saatte bir de nst bagladilar bana ama sancim cikmadi orda. Aksama dogru ufak ufak kasilmalari hissetmeye basladim. Sanki karnim bi top haline geliyordu sanci dedikleri iste o. Nefes alip vererek kasilmalari karsilamaya calistim. Pilates topunda zipladim. Aksam doktor tekrar muayene etti 1 cm aciklik oldugunu soyledi. Geceye dogru kasilmalarim artmaya basladi. Nst de cikti sancilar. Sonra benden suniyi kestiler. 2 dkkada bir sanci girmeye basladi. Nefes alamiyordum resmen nasil sabah olacak diye dusunup duruyordum. Sabaha kadar inledim diyebilirim. Sabah 5 gibi dayanamiycam artik diye aglamaya basladim. Ebe 5 buçukta muayene etti aciklik hala 1 cm mis. Ben deli gibi aglamaya basladim nasil sadece bir cm acilir sabaha kadar öldüm dedim. Sonra kayinvalidemler falan geldi. Halimi gorunce herkes sezeryan olmami istediler. Doktor geldi 8 gibi. Muayene edelim seni dedi. Yok dedim. Doktorum halimi gorunce anladi dayanamiyacagimi bir cm de bu kadar siddetliyse 10 cm de nasil olur bilmiyorum dedi ve sezeryane karar verdik. Ameliyatganede tir tir titredigimi hatirliyorum. Esimde girince biraz rahatladim. 12.45 de 3100 gr 52 cm dunyalar guzeli kizima kavuştuk. Ameliyattan sonra benim cok agrim oldu. Simdi sukur daha iyiyim. Ama bu kezde meme ucu yaralariyla ve bebisimin uykusuzliguyla ugrasiyorum. Rabbim hepinize kolay doğumlar versin insallah.Suan zor bir alisma sureci geciriyorum . Surekli aglama nobetlerindeyim. Sizden istegim bana dua edin arkadaşlar cabucak bu psikolojiden kurtulmak istiyorum. Biraz uzun oldu hakkinizi helal edin🤲🙏