PrensTaha Kızlar bazen çok iyiyim bazen de çok yorgun oluyorum kendimi taşıyamıyorum doğru dürüst ne yemek yapabiliyorum ne tatlı yüzüm hep asık bu hallerimden çok sıkıldım 😞😞 ruh gibiyim
Poncik77 PrensTaha bacaklarım tutmuyor sanki bütün gün gezmişim gbi aşırı yorgunluk oluyor bende de demekki normal miş 29.haftam benimde 🙂
PrensTaha Sueda29 25 oldum bugün canım. Hamile olduğumdan beri eşime doğru dürüst yemek veya tatlı yapamıyorum ben bu duruma çok üzülüyorum ama kendimi çok yorgun hissediyorum içimden gelsede yapamıyorum
Sueda29 PrensTaha bende bazen iyiym bazen kötü.yinede hareketli olmya çalışıorm zorlada olsa yapıorm canm .bendede halszlk var kanım sınırda ondan olabilir
Faray PrensTaha kendinizi yorgun hissetmeniz çok normal, zaman zaman enerjiniz olduğunda istediklerinizi yapabilirsiniz.
BerenDeren06 Bende 24+2 aynı durumlar bende de aynı hic yerimden kalkasım gelmiyo havalardan mı ne bilemedim ya da hamileligin verdigi hormonlar..