Saglikanne Merhaba anneler ikili test te bakılan fb-hcg kismina bakıp cinsiyeti doğru çıkan varmı 0,50altinda ciktiysa cinsiyet erkek 0,50 Üstünde çıktıysa sonuç kız oluyor diyorlar iki test yapan anneler sonuçları ve cinsiyetleri belli ise söyleye bilirler mi