Merhabalar 7 haftalık hamileyim. Bulantılarım var. Onun yanında pek çok besinden tiksindim. Yumurta, süt, ceviz, yeşillik vs. Bir kaç hafta önceye kadar çok yoğun tuketiyordum bu besinleri. Şimdi asla ağzıma süremiyorum. Acaba üç aydan sonra tekrar tüketecebilecek miyim bunları? Şu an sanki ömür boyu ağzıma suremeyecek hissi var. Üç aylık süreçten sonra beslenme çok önemli. O yüzden kaygılıyım. Ha bu arada su içemiyorum. Yaşayan var mı bu durumları?