Safiye12 Kızlar ben 17 haftalık hamileyim en başından beri oksapar iğne ve cor aspirin kullanıyordum doktor coraspirini biraktirdi iğneye devam etmemi söledi böyle devam eden var mi
bir_pasa_annesi Safiye12 bende ikisini kullanıyordum 32 haftada coraspini bırakırdı iğneye devam sen niye erken bıraktınki niye öyle istedi doktor
Kizimmmm Safiye12 34. Haftada asprini dogumdan 1 gün önce iğneyi birakcam. Durumunuza göre biraktirmstr doktorunuz.
Bsrlmnemr Safiye12 ben de kan pıhtılaşması için iğne vuruluyorum. Coraspin hiç kullanmadım... Hatta iğneyide 5. Ayda Bırakıcaz dedi doktor galba pıhtılaşmanın boyutu ile alakalı
Safiye12 bir_pasa_annesi benim iğne yaptığım yerler çok fazla morardı birde gen testi yapılmadan başlandı pıhtı olduguda kesin değil o yüzden coraspini biraktirdi
Elif6161 Safiye12 banada test yapılmadan verildi canım oksapar bi düşügüm var diye ben sadece igneyle 29 haftaya geldm şükür
Elif6161 Safiye12 şimdi olmuyo canım ama 2 hafta öncesne kadar göbegim mosmordıu iki tarafıda normal yani o canım
Safiye12 Elif6161 işte çok morarmış dedi.doktor Allah korusun sendede kanamaya sebep olabilir dedi ondan biraktirdi canim