Merhaba kızlar 9 aylık serüvenin sonunda geldim oğlumu sagslaim kucağıma aldım ve 9 ay boyunca burdan edindiğim bilgiler sorular güzel arkadaşlıklarim oldu bende oğluşumun doğumunu sizinle paylaşmak istedim...biraz uzun olacak hakkınızı helal edin 🤗❤️
16 Şubat gece 23.55 de kucağıma aldim.iki gün önce zaten beyaz sümüksü akıntım geliyordu daha sonra Pazar günü kahverengi akıntıya döndü ve mide bulantım baş ağrım yani sırada uykum geldi bütün gün.Kontrollere gttgimde 0 açıklık oluyordu.aksama kadar bekledim akşam 21.30 da annem eşim ve ben hastan ye gttik çünkü eğer bir acilmam varsa yada surekli uyku hali neden diye merak ediyordum.doktora gttgimde hmn açıklık var mı diye baktı ebe ve 0 açıklık vardı nst bağlayalım büyük ihtimal eve gidersin dedk fakat nst de sancım çıktı ebe tekrardan nst çekelim dedi ikinci nst de sancı cikinca seni bu şekilde eve gönderemem dedi hemen doktor ile iletişime geçip beni ultrason yönlendirdi doktorum bebeğin pozisyonu sıkıntıda olduğunu kilolu olduğunu ve 0 açıklık olduğu için normal doğum yapamayacağımi bebeğin esininde yaşlanmaya döndüğünü söyledi ve norma doğum istersen yap fkat sonunda sezeryana döneriz çektiğin sancı ile kalırsın dedi bende bebeğimi riske atmak istemedigmi sezeryan kabul ettiğimi belirttim.hizli bir şekilde tüm hazırlıklar yapıldı ve Allah'ıma bin şükür oğluşumu Ömer Alparslan'ımi kucağıma aldim.Rabbim tum hamile olan annelerin tek bir nefestw doğurmasıni anne olmak isteyenlerede en kısa sürede evlat sahibi olmasını nasip etsin inşallah ❤️❤️❤️