Duygukc Dsg yok malesef bu hastanede öyle değil her gittiğimde muane parası vermek zorundayım 1gün arayla gitsem bile para vermek zorundayım
Duygukc Gulsahim ücretsiz yapıyorlar diymi ikili testi doktorunmu demesi gerek yoksa benim istemem yeterlimi bide ikili test hangi haftada yaptınız
MzyynSrctn Duygukc canım ben 12.de gittiğimde ikili testte yaptırdım ama söylemedi doktorum erken olduğu için yorum yapmıyorum şuan dedi. 16 haftada kesin söylerim dedi 16.haftada öğrendim ben.
04052016mh Duygukc ozaman bir aydan biraz fazla bekleyin 13-14. Haftada daha net olur 12 de küçük oluyor ve ozaman ikili test de yaptırırsın
d190516 Duygukc canım oğlumda 14 haftada öğrendim daha erken gitsem daha erken de öğrenirdim normalde özele ikili de detaylı da kadın Doğuma gidiyorum ücretsiz ama orda o haftalarda cinsiyet söylemezler
Ruyaaa Hahah simdi ikinciye hamileyim 10 haftalık bu sefer hic meraklanmiyorum kizim gibi bekletir beni diye :)
Gulsahim Duygukc canım iki tane doktorum var biri devlette randevu aldım gittim..testlerime bakıldı... İkili tarama testi 12 ve 14 hafta arası yapılıyor kuzum... Ücretsiz testler bence devlette yaptırmak daha mantıklı..
hulya4627 Ben 12 haftalıkken gittim doktorum kıza benziyor dedi bigün tekrar gittik kesin kız dedi 18 haftalığız