Pureloveee Ay isim konusunda bi de bana yardım edin lütfen 🙏🏼 Soy adımız Türk ben asilden yanayım ama eşim köpek ismi diyo😞
Gloria13 Pureloveee soyadınız kısa ve çok güzel olduğu icin iki isim de düşünebilirsiniz asil rüzgar Türk kulaga çok karizmatik geliyor
Pureloveee Gloria13 eşiminde benimde iki ismimiz olduğu için yıllarca ikimiz de bunun pişmanlığını yaşadık o yüzden baştan tek isim diye cok net anlaştık ☺️