Canim benim hem yüzümde göğüs altin da kollarında kızarıklık hem de pul pul dökülmeler vardi. Resmen kabuk kabuklu. Ama ben progestan kullanıyordum. O dokunuyormuş bana. Doktor bıraktirdi. Bıraktıktan yaklaşık 3 gün sonra cildin eskisi gibi oldu. Belki yediğin veya kullandığın bir şeyden de kaynaklanıyor olabilir