Fadiiik Kimyasal gebelik gecirdigimi dusunuyorum bu ay hamile kalmak istiyorum su an yumurtlama donemimdeyim ne yemeliyim ne icmeliyim ne yapmaliyim yardim edin
150403 Fadiiik bende kimyasal gebelik geçirdim 8 ay sonra hamile kaldım yemeyle içmeyle hiçbir ilgisi yok Rabbim vakti ne zaman gelirse veriyor öncesinde ne yapsan da olmuyor kafandan çıkardığında oluyor gerçekten
Gulsahtavlaci Bende kimyasal gebelik geçirdim 2 ay sonra hamile kaldım.. test yaptırdınızmı nasıl düşünüyosunuz öyle olduğunu?
Deletedmom137 Fadiiik doktora göstermedinizmi sonuçların belki kanamanız kimyasala bağlı değildir kendiniz yorumlamayın🤔
Deletedmom137 Fadiiik canım doktora gitmelisin bence evet kimyasal gebelik belirtileri ama doktora gıdıp kontrol olmalısın
BerenDeren06 Ben 3 kere kimyasal gebelik yasadım sana en büyük tavsiyem aklından cıkar hamile kalmayı inan unutunca Bi bakmışsın hamilesin onun bi vakti var merak etme bende senin gibiydim..
Mesbas Kimyasaldan 1 ay sonra tekrar hamile kaldim şuan 32 haftaligiz muhakkak doktora gidin söyleyin folik asit ve kan ilaci kullandim ben sonra hemen hamile kaldim
BerenDeren06 Fadiiik benim ilk gebelik kürtaj 2 inci erken dogum kızım 30 haftalık dogdu 3 4 5 de kimyasal oldu bende cok kötü günler gecirdim ama simdi bak 3 kimyasaldan sonra tekrar hamileyim..
Deletedmom137 Fadiiik ozaman kesin git canım gerekli testleri yaptır ihmal etme belki bi problem vardır ona göre önlem alırsınız