Nuriay Kizlar kurtajin 41 gunü bu gün ama henüz adet olmadım hamilelikte yok adet soktürmek için doğan ne kullana bilirim ?
Evinttnc Nuriay canım 45 günden sonra sıkıntı olabilir biraz daha bekle olmadıysan doktoruna söyle adet söktürücü verir
mrv39 Nuriay ben de ilacla olmustum kürtajdan sonra istersen doktora gidip adet söktürücü al cogu kisi öyle adet oluyor kürtajdan sonra
Kevsergizem Nuriay iki kere bebeğimi kaybettim ikinci ilk kürtajımdan sonra adetim gelmedi 42. Gün doktora gittim tekrar hamile kaldığımı öğrendim ihmal etme derim sen hiç birden kullanma doktoruna git bakıyorlar
Busimss Nuriay mutlaka doktoruna görün bence birşey kullanmadan önce bende kürtaj olmustum 40 günü geçerse mutlaka görmem lazım demişti doktorum ben 30.günümde olmustum şükür
ozgei Kevsergizem merhaba sizin düşüklerin nedeni araştırılmış mıydı? Bu gebeliginizde ilac kullaniyor musunuz kan sulandırıcı gibi
HandeNur22 Benim 50 gune yakindi oldugumda ilacta kullanmistim etki etmemisti stres cok etkiliyor 1 hafta daha bekle doktora oyle git bence canim
Nuriay HandeNur22 tamam canim yok doktora onun adet icin gitmiyorum gebelik jcin tedavi olucam pihtilaşma testi yapilicak hcg de vericem doktorum soyledi
Nuriay Busimss yarin beta hcg testi yaptiricam bakalim doktorum yaptir dedi eger gebe degilsem adet sokturucu verir herhalde
Momof2child Ben 60gunde olmsdm doktorm progesteron igne yazdi onunla bence sen bekleme 45 gunu gecmemis
Serpiltsn Canım ben de tam 82 gün sonra olmustum bu süreçte iki kutu tarlusal kullandım, yine de olmadım doktora gittim meğer 5 cm kist oluşmuş bende estofrem verdi 3. Gün başladı kanama
kitapkurdu Nuriay ben normal doğumla düşük yaptım 2 ay olmadım. Biraz daha bekle olmazsa doktora git. Çünkü bende aşırı enfeksiyon vardı
Nuriay kitapkurdu öylemi ben testlerimin hepsini biraz once yaptirdım cevabı yarın cıkıcak doktora goturucem bakalim bende enfeksiyonlardan verdim
Gupssse Milicoli kurtajdan sonra duş almanda sıkıntı yok ama sadece dikkat etmen gereken sabun duş jeli kullanma özellikle malum bölgeyi temiz ve kuru tut.kurtaj sonrası dha da önemli 2 kez kürtaj olduğum için sonrasında kendine dikkat et
Gupssse Gupssse kurtaj oldugum aksaminda ben dus aldim bir kac saat sonra kendine gelince dus alabilrsin agrin olacaktır az da olsa ilacını antibiyotigini ihmal etme 1 hafta yada 10 gün sonra tekrar dr a da gitmelisin rahim ne durumda diye
Bsrlmnemr Nuriay canım çocuk Düşündünüz mü? Birde 45 güne kadar normal denmişti istersen bi doktora görün
Nuriay Bsrlmnemr bu gun tum testlerimi verdim beta hcg de verdim çikarsa gebelik ki buna ihtimal vermiyorum cunki hic bir belirti yok ancak bir sey cikmazsa adet sokturucu verir herhalde