kişiden kişiye, doğumdan doğuma değişiyor gerçekten nelerin lazım olacağı. mesela benim önce suyum geldi daha açılma olmadan. doğum öncesi emici külot takmam gerekti depend almıştım herkes öneriyor diye; ebeler yandan bantlı emici külot almamı söylediler çünkü devamlı muayene etmeleri gerektiğinden açıp kapatmaları gerekiyormuş. doğuma kadar 4-5 emici külot kullanmışımdır. doğumdan sonra da depend taktım.
normal doğum yapmama rağmen pijama takımı hiç giymedim, gecelik gerçekten çok rahat oluyor. gecelik ve sabahlık yeterli geldi, pijamaları hiç giymedim.
hastanede olduğum sürece sütyen atlet vs kullanmadım. günlük hayatta emzirme sütyenini çok kullanışlı buluyorum.
herkes bebek kıyafeti çok almamamı çok çabuk büyüdüklerini söyleyip duruyordu, ben de çok almamıştım ama kirlenenleri biraz biriksin diye bekletince baktım kıyafet kalmıyor, almış olduğum kıyafetin neredeyse yarısı kadar daha kıyafet aldım. neredeyse 1 aylık oldu bebeğim, 0-3 aylık kıyafetlerin bazıları büyük geliyor bazıları tam geliyor hatta 1-2 haftaya küçük gelecek muhtemelen. hastane çıkışı takımındaki şapka bebeğime küçük gelmişti, (3.410gr doğdu) yedek takımdakini kullandık o biraz elle esnetince genişledi.
ben de bunları eklemek istedim.