Prens_annesiyim Selinglr ılık süte 1 tatlı kaşığı bal koy yavaş yavaş onu iç bu zamana kadar beni birtek o rahatlattı tavsiye ederim
Burcu-06 Doktora gidin gaviscon yazdırın içtiğiniz dk yanma bitiyo ve azalıyo zamanla içmenizede gerek kalmıyo eziyet çekmeyin vallahi
Sedanur26 Aynı durumdayım gaviscon içemiyorum şurup içemiyorum daha doğrusu ana şade maden suyu çok rahatlatıyor dene canım ben öyle geçiriyorum ☺️