Gzmozcetin Kızlar hamileliğiniz nasıl gidiyor 2 haftadır özellikle gece yatarken baskı oluyor sizlerde de öyle mi?
tugbaak49 Gzmozcetin bende de aynı hatta uzanmaya çalışırken ve ayağa kalkmaya çalışırken bi de ağrılı oluyor. Bebeğin kilosundan dedi doktorum ve çok normal dedi
Gzmozcetin tugbaak49 bana da çok normal dedi hatta artıcak ağrılar ve baskılar dedi gece çok rahatsız ediyor hiç uyuyamıyorum bnm bebişte biraz Kilosu ilerde ondandır sanırım
Gzmozcetin tugbaak49 32. Haftada gittm doktora bir hafta önce 2.300 33. Haftaya yeni girdim bir hafta sonra tekrar gideceğim bakalım kaç kilo
Gzmozcetin tugbaak49 benim erken doğum riskim vAr artık hayırlısı ne zaman o zaman diyorum başka çare gelmiyor elden
Gzmozcetin tugbaak49 ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı. Sebebi bulunamadı ama bu gebeliğimi çok dikkat ederek geçiriyorum. Çok şükür bi aksilik olmadan ilerliyorum