firdevs o konuda bişey diyemem henüz doğum yapmadım hastane 1-2 yıllık çok yeni temiz odaları özel oda gibi güzel ben özele hep karşıyım çünkü sana gösterdikleri güler yüz senin paran için içlerinden kim bilir neler söylüyorlar devlette de şans biraz iyi doktora gelmek ben doktorum dan memnunum birde özel son anda sezeryana yöneliyor diye devleti tercih ettim bir kaç arkadaşım Ege de de doğum yaptı şükür bebekte anne Dr iyiler ama bu demek değil ki her özelde anne ve bebek iyi olacak ya da devlet içinde aynı şey geçerli Allah ne yazmışsa onu yaşıyoruz ve bir çok özel hastanede Çiğli deki normal doğum odası gibi odalar yok üstelik birçok özel hastane de yenidoğan ünitesi de yok o yüzden tercihiniz neresi olursa olsun tam teşekküllü olmasına aksi durumda müdahale edecek ekip olmasına bakın hastanenin yeni eski ya da konforundan önce geliyor