Emineek
Allah yardımcın olsun 🙏🏻 Bende 3 gün oldu doğum yapalı kesinlikle suni sancı hayat kurtarıyor 2 cm ile yatışım yapılldı hızlıca açılmam oldu benim saat 1 de takıldı 5.30 da doğum yaptım 🙏🏻 Sana tavsiyem sancılarını ayakta duşta karşıla ve sakın son ana kadar bağırma çünkü sancı çekip bağırdıkça güç kalmıyor ve doğum anında ıkınmak çok zor oluyor 🙏🏻 Dilerim çok güzel bir doğumun olur ve bebeğini saglıkla alırsın kucağına 🙏🏻😍