Kbr_71 Haftamdayım ama bebegimin hareketleri bu zamana kadar da çok olmadı bu haftalarda karnımı delmesi gerek tabiri caizse ama az az kımıldıyor neden olur
Islim123 Kbr_71 canım yerleri daralıyor artık benimki bazen can acıtıyor ama genellikle sakin hareket ediyor doktorum bebekten bebeğe değişir bu durum korkma dedi
Babyone Kbr_71 canm Her bebek cok hareketlı degıldır. Basından berı byleyse hıc kafana takma. Bıde bu haftadan snra eskısı gbı hareket etmez hem suyu sabıt kaldıgı artmadıgı ıcın hemde artk bılınclı olucak hareketleri. Sese tepkı verır yemekten snra tepkı verr bı amacı sebebı olur. Bugun muayenem vardı mesela doktr bana gunde 10 hareket hıssedersen okeydır dedı.
asyaa15 Kbr_71 bizde 29+2 yiz. 27 ye kdr falan fıldır fıldırdı. İki haftadır daha sakin ama daha acıtıcı delici gibi sürtünüyor tekmeleri falan o kdr cok yok kilo aldıgı içindir yeri daralıyodur.
Muhammedim0125 Kbr_71 aaa benim de aynı çok mu tembel acaba 😅😆 az oynuyor baş aşağı pozisyon almış acaba ondan mı bilmiyorum habire yiyiorum zaten aç da değilim ama bilmiyorum
Burcu2019 Benimde öyle çok hareketli değildi bu zamana kadar şimdi daha net hissediyorum. Fakat doktorum bu bebek böyle yapısı bu şekilde dedi. Biyolojik herhangi bir olumsuzluk yok çok hareket etmeyecek dedi.
Kbr_71 Burcu2019 aynen canm kontrollerim çok iyi şükür amam bu haftalarda hareketleri can acıtıcı olmalı diye düşündüm demekki yapılarından
Kbr_71 Babyone çalıştığımdan dolayı sayamıyorum kımıldasa bile işte olduğu içim baznen hissediyorum ama bazen hossetmiyorum gündüzleri
Babyone Kbr_71 kaan kocatepe dıye bı doktor var youtube da vıdeosu var canm. Hareketlerle alakalı . Az hareket eden bebek saglıksz demek degıl dıyo. Hareket saymamızın amacıda uzun sure hıc hıssetmedıgın an saymaktan bahsedılır. Yoksa kımının bebegı hareketlı devam hısseder kımının kı az hareketlı az hısseder. Tamamen karaktermıs yanı
Muhammedim0125 Kbr_71 20 Li haftalarda öyleydi ultrason da göründü döndüğü zaman içimde kaydı sanki anladım dedim kesin döndü midem bile bulandı
Burcu2019 Çalışanlar için gerçekten bebişin hareketlerini hissetmek oldukça güç diye düşünüyorum ki bizimkiler sanırım biraz da tembel olduğu için daha da güç hale geliyor☺️ Ama haftasonları evde olduğum için daha rahat hissediyorum sizin de öyle oluyordur