Meliha_nur Kizlar kullanan varmı ? Tek kullanimlik mı bu posetler birde uygun bi marka varmi cok alıcam tek kullanimliksa
Glsm3553 Meliha_nur ben anneme sordum sureklı emzırecegın ıcın oyle bıseye gerek yok dedı ıse baslayınca almayı dusunuyorum
Yildizim Meliha_nur Direkt eczaneden alabilirsin. Ben Wewell kullanmıştım. Tek kullanımlık. İçinde tam hatırlamıyorum ama 25 tane falan vardı. Hatta oğlum küvezde iken evde sağıp o poşetlere koyup götürüyordum
Kbrbydk Meliha_nur yakınlarda e bebek civil filan varsa orda uygun oluyor. Ben 25li almıştım 10tl ye. Civilin markasiydi
Esme Henüz kullanmadım ama poşetler uzun süreli kullanımı yok diye biliyorum avent in süt kapları var 5’li sanırım, 54 tl . Cumartesi avent indirime giriyor e bebekte bakabilirsiniz
Meliha_nur Glsm3553 bebegim tam ememiyo goguslerim sisiyo oyuzden sagiyorum mecbur gun icinde mama vermek yerine poset lazim
Ftsctn_20 Hepsiburada'dan milkway marka bir ürün gördüm bugün altındaki yorumlar güzeldi ve 50 li poşet 26.99 şu bana uygun geldi ama almadım tabi henüz doğum yapmadığım için .