Forumda karnımda dans ediyor teknelerinde uyuyamıyorum yazanları görünce onlara sevinir kendim için üzülürdüm kafayı feci takmıştım 17,18,19. Haftalarda deliriyordum resmen.. sağlık ocağına gidip kalp sesi felan dinledim öyle rahatladım. Tekme olunca anlarsın diyorlardı bu sabah kahvaltidan sonra uzaninca ilk defa tekmeler hissettim içim gidiklanıyor gibi ve farkettim ki daha önce hissetmemişim gerçekten de. Çünkü hiç bişeye benzemiyormuş. 20+4'üm ve yeni hissettim .. hissetmeyen annelere moral olsun hepimiz sağlıcakla alalım kucağımıza