Semiha89 Arkadaslar 22. Hf girdim dun tahlili yaptırdım kanım 7.5 geldi doktora sonuc henuz gösteremedim.bu değerlerde kan değerleri olanlar var mı? Bebeğime bişe olmaz inşallah
Masal-90 Semiha89 benim de dusuk cikti, demir hapını sabah aksam ic dedi 2 hafta sonra tekrar bakılacak
my_babe Semiha89 benimde öyleydi 6.1e kadar düşmüştü kanım ve artık ayakta duramıyordum sonra doktor iki defa damardan Demir yüklemesi yaptı 11e kadar çıktı şimdi de demir ilacına (hap yani) devam ediyorum
Semiha89 my_babe öyle.mi cok gecmiş olsun kaçıncı haftada düştü 6.1 e kadar... Birde 6.1 olmadan önce sadece kan hapımı içtiniz? Bende zor duruyorum işten izin almak istiyorum. Karar veremedim