Bellybuton Merhaba 17+5 hamileyim bebeğinizi ne zaman hissettiniz ben henüz hissedemiyorum. 20. Hafta diyolar ama yinede kıpırtı olmalı sanki..
Feyzaanne Bellybuton hiç acele etme canım 20den sonra hissedersin 30a kadar hareketlerin bi düzeni olmuyormuş zaten bi aralar bende korku içindeyim ama zamanı gelince oluyor 🤗
Glcnazz10 Bellybuton ben yarin 20. Haftaya girecem daha hissedemedim canim arada bir uzannca ufak biseyler hissediyorum ama tam degl seyirme gbi
Merbe61 Bellybuton bende 17+3hıssetmıyorum doktora sordum 22.haftaya kadar hissedemezsin dedı bazıları hissediyor ben bısey anlamadım bu işten beklıyorum artık
Nilayilhan Bellybuton İlk gebeliğimde 21haftalıkken hissetmiştim... şu an ikinci gebeliğim 17+1 ben yaklaşık bir haftadır hissediyorum ama ikinciler daha çabuk hissedilir diyorlar ondan dolayı sanırım ilk gebeliğiniz ise hiç kafaya takmayın bi kaç haftaya hissedersiniz 😊
Baharbal Bellybuton bende 17+6 haftalığım 15den beri hissediyorum merak etme kişiden kişiye değişiyor 20. Haftadan felan hissedersin
MzyynSrctn Bellybuton ben ilk 18+larda hissettim ama ne olduğunu bile anlamamıştım😁 şimdi 20+1 hergün hissedemiyorum ama özellikle uzanıp bebeğimle konuşmaya başlayınca pıtırrdanıyo minik minik ☺️