Aysegnl51 Klasik olacak ama herkes aynı şeyleri söylüyor .Hurma, yürüyüş, Meryem Ana otu mu ne o , pilates hareketleri, sguat , merdiven inip çıkmak.🙅 Bunları biliyorum 😁39+0 im ama uygulamiuorm beklemedeyim😅
Ayashatun Aysegnl51 ay gerçekten hurma banada yaramıyor sancim var hafif ama açılmam yok anlamadım ne yapmam lazım ☹️
Ayashatun Aysegnl51 squat pilateste 😂 yok tık yok ben çıkarmak istiyorum kizim çıkmak istemiyor galiba 😂
Aysegnl51 Ayashatun hadi ya ben sguati çömelip kalkma zannediuidum pilatesteki hareket öne sağa sola yayılmak diye biliyordum
Ayashatun gezentianne 38 benimde ama sancılarım var uyutmuyor oturtmuyor ama açılma yok napicagimi bilmiyorum gerçekten
gezentianne Ayashatun Bence şimdiden düşünme düşündükçe kaçar,tecrubeyle sabit 😀 herkese de daha cok var de
Ayashatun gezentianne ya sancılarım olmasa beklesin ama sancılar canimi acıtiyor gerçekten bu sabah muayene etti ama Nisan kan Man biside gelmedi kuru ağrı çekiyorum buda beni geriyor ☹️
Karakurt Valla cnm hiç birşey yapmadım doktor 2 cm açıklığın var dedi ondan sonra yemediğim hurma içmediğim ahududu yapragı çayı kalmadı ama hala 2 cm de daha çok sancı yapıyor yeşilim içtiğim açılma yapmıyor bugun ağrıdan geberdim gittim 2 cm dedi geri yolladı
Ayashatun Karakurt evet banada cidden anlamıyorum bende ne yapılması gerekiyor acaba akışına bıraksak dahaki iyi olcak anlamadimki bende☹️
Karakurt Ayashatun öyle valla akışına bıraktım ben artık çünkü naparsam yapayım açılma olmuyor daha çok ağrım oluyor