hulyafatmadmr Arkadaşlar bebeğimin karın çevresi 2 hafta öndeymiş. Şekerti yüklemesini ihmal etmeyelim dedi doktorum yarın yapıcaz. Ne gibi sorunlara yol açar tamamen normal mi yoksa? Şeker testi yüksek çıkarsa ne olacak?
Faray hulyafatmadmr Yahu bu konuda gerçekten sinirleniyorum. Benimde bazen geri oluyor bazen zamanında bir doktor iyi diyor bir doktor geri, karman çorman oldum. Takma kafana şeker çıkarsa diyet veriyorlar, bebeğini sağlıkla kucağına almanı diliyorum.
hulyafatmadmr Faray ya kötü bir şey söylemedi sadece takip edelim dedi ama ister istemez aklına her şey geliyor insanın. Ultrasona sık girsek kötü girmesek daha kötü. Bazen diyorum belki de bilmemek daha iyi galiba. Teşekkür ediyorum çok sağ olun.
arslanmerve57 hulyafatmadmr her gittiğinde kafasını karıştırıyorlar insanın gerçekten ondan çok sık gitmiyorum doktora 🙈 hareketlerini hissediyorum içim rahat ediyor 😍