Nursen977 bence hem posizyonla hem gidilen yerdeki cihazla alakalı. Ben iyi bi klinige gidiyorum .bebegim de direkt hep bacaklar açık zaten .gosteryor kendini.ama kızım da tam tersiydi hep kapatıyordu kendini .16.haftamda 45 dk uğraşti .doktor ara vermişti tekrar bakmak için meyve suyu ic cikolata ye biraz yuru gel demişti .kiza benziyor sadece tek bi acidan daha bakmam gerekiyor demişti en sonunda görmüştük .