Ksnmzz Anne karnında bebeğin hıçkırması normalmi yada böyle bişey olabilirmi? dün gece eşit aralıklarla 15 dk boyunca bebek karnımda resmen pıt pıt atıyodu. Hatta şuandada aynı durum var acaba daha önce yaşayan varmı?
Kbrahrl Ksnmzz elbette normal benim bebişimide sürekli hıçkırık tutuyor doktorum iyi birşey olduğunu söylemişti ☺️