Kızlar adetim iki gun geçtikten sonra idrar testi yaptim ikinci çizgi çok silik çıktı bugün gecikmenin 5. Gunu ve kan verdim tam kan sonucunu bekliyordum ki kanamam başladı ne olduğunu anlamadim çünkü ben hamile oldugumdan çok emindim bhcg 4.9 başına boyle bi sey gelen var mi