Bunu bende araştırmıştım internette ultrasonun zararı olmadığı yazıyor bende hem devlette hem özelde ultrasona giriyordum ama tahlilleri iki hastanede yaptırmana gerek yok bence devlette yaptırıp ozeldeki doktorada gösterebilirsin hem boşuna ücret ödememiş olursun tabi doğumu ozelde yapmayi dusunmuyorsan eger özel de yapacaksan devlette tahlil yaptırma boşuna uğraşmamış olursun 😊