Gizem42 Merhaba Dün adet gunumdu. Ama adet olmadım. İdrar testi yaptım ve negatif sonuç gördüm. Bu ay gebe kalma olasılığim çok yüksek ama hala adet olmamam içime bir umut verirken dün negatif çıkan test yüzünden çok üzüldüm.. Ne yapmalıyım?
Gizem42 bir türlü izin alamıyorum iş yerimden bu sebeple mecbur idrar testine baktım.. Bugun de yapsam sizce değerlerim yükselmiş olabilir mi idrar testi için?