Zeytinyağı sür canım hatta pişik olmasada arada bir krem yerine zeytinyağı surebilirsin. Sudo iyi bi krem ama bebise iyi gelmemiştir belki sebamed ve dalinde tavsiye ederim bide temizledikten sonra ıslak kalıyorsa kurulayıp krem sürüp kapatabilirsin tabi bebiş sakin duruyorsa benimki altı değişirken basıyor yaygarayı 😄