Kızlar merhaba ben 31+6 haftalık gebeyim bugün doktor kontrlüm vardı 2 damardan birinde çentik göülmüştü detaylı ultrasonda doktorum çok önemli değil demişti şimdi diğer damarda da oluşmuş çentik benimle aynı durumda olan varmı biraz araştrdm gebelik zehirlenmesi yüksek tansiyon olabilrmiş doktorm da bana 36.hafta da doğurabilrsin demişti kafam çok karıştı lütfn yardmcı olurmusnuz için hiç rahat değil.